Groepslessen

Deze les staat in het teken van boksen en alle technieken die daarbij komen kijken. Bij boksen maak je alleen
Power Yoga is een fysieke, actieve vorm van yoga.
Fit blijven boven de 50. Deze workout brengt je dichterbij het vitaal ouder worden. Voor ieder niveau toegankelijk en 50+
Body Pump is een groepsles dat is ontwikkeld om de kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en
Het beste van ‘steps’ gecombineerd met spierversterkende oefeningen. Een intensieve, energieke, workout voor jong en oud.
Strong & fit-lessen zijn ontworpen om beweging met de juiste spanning centraal te stellen. In deze lessen ligt de focus
Tijdens deze les wordt er 15 minuten gefocust op de core. De core omvat de rechte buikspieren, schuine buikspieren, diepgelegen
Kickboksen is een full body work-out waardoor je een flinke conditie opbouwt, maar ook je techniek verbeterd op het gebied
Full Body Work-out van 45 minuten. Alle spiergroepen komen aan bod. Een combinatie van kracht & conditie oefeningen welke worden
Dit is slechts tijdelijke tekst. Wees niet ongerust, dit is alleen hier om ruimte op te vullen, aangezien uw definitieve
Crosstraining combineert hoge intensiteit met functionele bewegingen uit gymnastiek, gewichtheffen en cardio voor een veelzijdige training die kracht, uithoudingsvermogen en
Zumba is een energieke dansfitnessles die Latijns-Amerikaanse ritmes combineert met bewegingen die gemakkelijk te volgen zijn, gericht op vetverbranding en
Het beste van Spinning. Intensief, effectief voor beenkracht en het hele cardio systeem.

Rooster groepslessen