Boksen

Deze les staat in het teken van boksen en alle technieken die daarbij komen kijken. Bij boksen maak je alleen gebruik van je handen. De stootcombinaties worden bij elkaar op de handschoenen gevangen. Naast het uitdelen van stoten ben je ook bezig met het blokkeren of ontwijken van stoten. Alle stootcombinaties komen voorbij!

*Minimum leeftijd: 16 jaar.
*Voor deze les is een basiskennis van boksen een pre.

Power Yoga

Power Yoga is een fysieke, actieve vorm van yoga.

Fifty Fit

Fit blijven boven de 50. Deze workout brengt je dichterbij het vitaal ouder worden. Voor ieder niveau toegankelijk en 50+ only.

Body Pump

Body Pump is een groepsles dat is ontwikkeld om de kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zo veel mogelijk calorieën te verbranden.

Power Steps

Het beste van ‘steps’ gecombineerd met spierversterkende oefeningen. Een intensieve, energieke, workout voor jong en oud.

Strong & Fit

Strong & fit-lessen zijn ontworpen om beweging met de juiste spanning centraal te stellen. In deze lessen ligt de focus op het gebruik van de juiste spierspanning, spierspanningsketens en energiesystemen. De oefeningen vereisen over het algemeen geen bewegingsvaardigheid of techniek.

Core

Tijdens deze les wordt er 15 minuten gefocust op de core. De core omvat de rechte buikspieren, schuine buikspieren, diepgelegen buikspieren en de rugspieren. Alles voor een sterk fundament komt voorbij in deze les.

Kickboksen

Kickboksen is een full body work-out waardoor je een flinke conditie opbouwt, maar ook je techniek verbeterd op het gebied van trappen en stoten.

Intensity

Full Body Work-out van 45 minuten. Alle spiergroepen komen aan bod. Een combinatie van kracht & conditie oefeningen welke worden herhaald in blokken van 6-weken.